داستان کامل خسرو و شیرین نظامی‌ به نثر
نوشته شده توسط : Ma 2ta Baham

دوستان اکثر اوقات ما در ادامه مطلب منبع مطالبمون رو قرار می دهیم :

http://spee.mihanblog.com/post/26

 




:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 68
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/rahakoshyar-770381.jpg
آرام دل در تاریخ : 1389/12/1/0 - - گفته است :
سلام گلم
ممنون که من رو لینک کردی.من هم تو رو لینک کردم.
راستی خیلی دنبالداستان خسرو و شیرین بودم که ببینم داستان چه طور شروع و چطور تموم می شه
ولی راستش مطلب زیاده و من الان فرصت کافی برای خوندنش ندارم ولی حتما می یام و می خونمش.
درودبر عشق

/commenting/avatars/rahakoshyar-435800.jpg
آرام دل در تاریخ : 1389/11/29/5 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
وبلاگت خیلی زیباست.
نظرت راجع به تبادل لینک چیه؟اگه موافقی منو به اسم آواز عشق لینک کن بعد بیا بگو به چه اسمی لینکت کنم.
درود بر عشق

/weblog/file/img/m.jpg
آرام دل در تاریخ : 1389/11/29/5 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
وبلاگت خیلی زیباست.
نظرت راجع به تبادل لینک چیه؟اگه موافقی منو به اسم آواز عشق لینک کن بعد بیا بگو به چه اسمی لینکت کنم.
درود بر عشق

/weblog/file/img/m.jpg
Amir در تاریخ : 1389/11/29/5 - - گفته است :
جدیدترین های رپ رو با تجربه کنید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: